Ne aggódjon, valószínűleg ez az a csere, amelyről már tájékoztattuk. Beszállítóink kapacitáshiánya miatt az ajándékcsomagolásokban lévő egyes termékeket ebben a szezonban hasonló termékekkel helyettesítettük. A termékhelyettesítések során mindig igyekeztünk hasonló termékkel felcserélni az árut, ezenfelül a vásárlást megelőzően a termék részleteiben fel volt tüntetve, majd a vásárlást követően a Rendelést visszaigazoló e-mailben Ön megerősítette. Kérjük, ellenőrizze ezt az e-mailt még egyszer, hogy biztos legyen benne. Ha még mindig úgy érzi, hogy más tartalmat kapott, kérjük, kövesse az alábbi lépéseket:
A) AZ INFO@WOWBOXEO.HU E-MAIL-CÍMRE KÜLDJE EL A PROBLÉMÁS TERMÉKET ÁBRÁZOLÓ FÉNYKÉPET VAGY VIDEÓT
B) AZ E-MAIL TÁRGYÁBA ÍRJA BE A PANASZ SZÓT ÉS A RENDELÉSE SZÁMÁT (pl. A123456 sz. rendeléssel kapcsolatos panasz)
C) A PANASZA MEGOLDÁSÁT FELGYORSÍTANDÓ KÉRJÜK, KÜLDJE EL NEKÜNK AZT A SZÁLLÍTÁSI CÍMET, AMELYRE AZ ÚJ TERMÉKET ÉS A KÁRTÉRÍTÉST KÜLDHETJÜK ;)
D) MINDENT A LEHETŐ LEGRÖVIDEBB ÚTON LERENDEZÜNK ;)
A helyettesített áruk megtekintése - a termék részletei:
A helyettesített áruk megtekintése - kosár:
A helyettesített áruk megtekintése - a rendelést visszaigazoló e-mail: